090930

Jag är nog rätt effektiv idag också. Gick upp med tuppen idag minsann och har snart gjort färdigt vad jag ska göra i kriminologin och sen är det bara att göra sista till pedagogiken, sen är jag färdig! Har hunnit måla naglarna, äta frukost, cykla hem och fixat min gård på farmville också. Jag ska börja gå upp så här tidigt alltid! Okej, det kommer jag inte göra, men jag kan ju försöka, det blir bättre rutin då.

Ikväll är det träning igen, kul faktiskt. Christoffer ska jobba ikväll så om jag inte är färdig med pedagogiken innan träningen är det faktiskt inte hela världen, för då kan jag göra färdigt den ikväll istället för att kolla på massa skit på tv:n. Kanon!

Nu ska jag plugga vidare, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0