Bloggtorka!

Brööl! Jag vet inte vad jag ska skriva om. Är sjukt utråkad och här ser ut som kaos hemma, ligger kläder och damm överallt! Det är äckligt och jag måste städa, men jag vill verkligen inte!

Hoppas på en bra kväll idag, Linda och jag ska laga lite mat och sen kolla idol och kanske någon film efter det, vi får väl se vad som händer. Skönt med lite sällskap! :)

Jag behöver ny inspiration av peppmusik, flr jag msåte städa, måste bli peppad!!! Orkar inte plugga just idag heller, det får vänta till imorgon. Lär ha hela dagen imorgon, blir nog inge Liseberg för min del i alla fall. Kanske kan åka upp där till julmarknaden eller så får det bli nästa sommar helt enkelt.
Nej, ska starta spotify och leta peppmusik.

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0