Det är DYRT att gå i skolan!

Folk tror att det är en dans på rosor att plugga, att man ahr så himla mycket tid över och att man bara har föreläsning ett par timmar i veckan. Skitsnack om ni frågar mig. Det är MÅNGA timmar man får lägga på självstudier och det kostar massa sura pengar! Idag har jag betalt kåravgift på 340 kronor (det är en avgift som kåren ska ha varje termin, av alla studenter) och sen beställde jag kurslitteratur för 1300 kronor!

Datorn ska betalas och jag har nästan redan slut på pengar för denna månaden. Det blir hemmakvällar resten av mänaden känns det som, och dålig billig mat. Inga grönsaker här inte!

Men det går det också, man ska bara vänja sig :)
Hoppas ni har en trevlig kväll allihopa, har ni inte det ska ni sätta på kanal 5 och kolla på Roast på Berns! Riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0