En helt vanlig dag

Nästan i alla fall. Träffade upp Nina imorse vid tågstationen och satte oss där för att göra en observation av folk till kriminologi-kursen. Det hände inte så mycket just då, kanske en dålig tid att sätta sig på. Men det är väldigt intressant och se hur människor interagerar i olika miljöer och så. Får väl se hur det går på seminariet imorgon, hoppas på det bästa bara :)
Efter det följde jag med henne hem ocjh drack en kopp te, och pratade om lite allt möjligt :)

Ikväll kanske det ändå blir Kåren för min del, vi får väl se.. Linda ska dit och frågade om jag inte också kunde fälja med. Hon ska dock på middag innan, men jag får väl ha min middag här hemma med mig själv :) Eller Saltan kanske också vill ha en middag, fast han är en sjukling just nu..

Jag är så sugen på att  handla kläder och så, men jag hittar ingenting, vilket kanske iof är ganska bra nu i slutet av månaden, vi får se :) Stan blir det itne på ett tag i alla fall, sånt har jag inte tid med, nu ska jag plugga vidare :)

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0