Godmorgon!

Idag blev det en äggfrukost. Känns iof som om det är lunch nu, men det bli så när man tycker att sängen är lite för skön, och inte riktigt är hungrig när man vaknar. Har dock varit vaken i två timmar, så att så illa är det inte :)

Idag blir det mer plugg, den saken är säker. Ska till skolan också och kopiera ett papper, så det får bli en liten promenix senare :)

Och så måste jag rigna pappa om ett recept på en sallad. Det ska bli gott :)

Ikväll blir det hemmaskväll med Marie, Idol och morötter med dip! Det är så himla gott att dippa grönsaker! Extremt underskattat för delen också. Nu börjar mitt nya liv på riktigt. Jag ska bli en hälsomänniska, träna ett par gånger i veckan, äta mycket bättre, röra mig mer och bli en positiv människa! Man ska vilja träffa mig för jag är positiv :D Låter som en plan va. Eller kanske inte bara därför, jag är rätt snäll ibland också :)

Nej, plugg står på schemat!
Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0