Hej och hå!

Det var ett bra tag sedan jag skrev här nu, och det har hänt fruktansvärt mycket och jag ahr itne haft en sekund över på två veckor i stort sätt. Nollnignen har pågått i 10 dagar, sen har det varit förberedelse inför det och nu är skolstarten i full gång. Men nu är det dags igen, jag ska bli en bloggnörd igen :)

Det kommer att komma upp en himla massa bilder från nollningen här ett par dagar framåt. Det var ett par riktigt roliga dagar!

Ikväll blir det nog lite Smålands och sen antagligen kåren efter det, får se vad vi känner för helt enkelt. Det blir en massa folk här på kvällen först också i och försig. Men det blir bara kul, vi storstädade ju igår :)

Nu ska jag lägga över bilder från min kamera och diska lite. Hörs senare :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0