I love you

Min älskade dator är tillbaka! Känns skönt att ha den lagad och ska vara mer försiktig med sladden och allt. Idag har det varit skola hela dagen. Seminarie och föreläsning har stått på schemat. Var hos Christoffer igår och vaknade där imorse. Kollade på Pirates of Carribean, men en viss person somnade och en viss annan person vågade inte se den filmen själv, så det får bli fortsättning en annan kväll :)

Imorgon blir det skola igen, ska fixa med grupparbetet, och så ska jag betala för vad de gjorde med min dator. Snubben jag pratade med sa itne att de inte tog kort där, och jag hade inga kontanter med mig, så de var snälla och sa att jag fick betala det imorgon istället :)

Nu kommer det komma lite nollebilder ett par dagar framåt. Nu får stå ut med det, för det var helt galet kul! Detta är lite bilder från dag 1 :)
Nu blir det 2½ men i soffan med Saltan och Milton, hoppas ni får en trevligt kväll!
Ciao.


Första dagen alla nollor fick träffa staben och mammorna. Alla nollor
är inte med på bilden, men de flesta :)


Våra sjuk-mammor!


Staben dag 1!


Linda och vår Nancy! Maskot för S.U.P!



Staben spexar och visar sig lite mänsliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0