Knappt okej.

Det kändes riktigt skönt att träna igår faktiskt, sov riktigt gott inatt! Sitter just nu på biblioteket i skolan och pluggar. Det går rätt bra faktiskt. Färdig med halva RETen och den ska inte vara inne förrän den 2:a oktober, så det är kanon! Då kan jag börja koncentrera mig på andra uppgifter om jag gör färdigt denna :)

 

Idag blir det ingen träning utan det blir en långpromenad istället. Tisdagar ska bli min lediga friskis-dag har jag bestämt. Alla andra dagar ska jag gå dit och köra ett pass. Om jag inte får förhinder såklart. På lördag hoppas jag ar jag får förhinder i form av Liseberg :D Fast det är klart, inte jättekul om det är sånt här väder på lördag då kanske.

 

Jag hörde nyss att någon sa ”Åh, idag är en sån dag man bara vill ligga hemma och kolla på film!” Och jag håller med honom så mycket!! Tror att jag ska kolla på en film idag faktiskt :) Om det itne går något annat på tv. Eller det beror på hur långt jag har kommit idag, men det ser ljust ut, och nu ska jag fortsätta med det.
Hoppas alla får en bra dag!
CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0