Pedagogik

Känner att jag faktiskt har haft en ganska så effektiv dag idag. Träffade pedagogikgruppen i skolan innan och gjorde färdigt det mesta av seminarieuppgiften, nu ska vi bara fixa med två bilder och sen är det färdigt. Jag har lagat mat, jag har varit och betalat pengar för min dator som är fixad och nu sitter jag faktiskt och tar det lite lungt. Dock ska jag plugga lite snart, men en paus, det sitter aldrig fel :)

Ikväll kommer Marie hit och så ska vi kolla på premiäravsnittet av "Idol" :) Det är ju de första avsnitten som är de roligaste när de sjunger dåligt och blir utskällda och hånade :P Fast det är rätt fantastiskt hur fina röster vissa som kommer dit har.

På fredag blir det teater, lördag inget bestämt och söndag är det hemfärd till Helsingborg :) Linus fyller år så det blir lite kalas för honom på kvällen där.

Nu ska jag ta en paus och sen blir det plugg, hoppas ni haft en bra dag :) CIAO!





Är jag mig lik :P?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0