Seminarium ett

Var på det första seminariet idag för kriminologikursen, riktigt intressant faktiskt! Jag gillar det skarpt!

Nu blir det dock inte en så jätterolig dag för min del, har precis diskat dock så nu slipper jag göra det. Dagen kommer numera att bestå av en himla himla massa plugg för min del. Jag har en RET som ska vara inne om ett par veckor, vill inte sitta i sista minuten med den, måste göra en fråga och besvara den också (väldigt mycket frågor nu känner jag) och jag vet inte ens vad jag vill att det ska handla om.. Men ikväll blir det Yoga med Marie, det ska bli spännande, har inte varit på det tidigare :)


Och det kommer kännas så ensamt i helgen, Saltan ska vara i Helsingborg och jobba, vem ska jag nu prata med om kvällarna då?






Nej, nu gott folk, nu blir det plugg!




Om jag håller på med yoga tillräckligt länge kanske
jag också kan göra såhär sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0