Telefonsamtal och RET-frågor

Jag fick för en timme sedan ett väldigt intressant telefonsamtal, jag ska på anställningsintervju på tisag för Noa Noa, vilket är helt galet kul! Hoppas verkligen på det bästa där. Deras kläder är ju så himla fina!

Nu sitter jag här med min RET. Jag ska formulere tre frågor till min egen tentamen och sedan svara på frågorna med hjälpa av fyra böcker. Jag ahr dock precis kommit på tre frågor, samtidigt som jag pratade med Linda. Linda=inspirationskälla!! Får se om de funkar, jag har ju till måndag på mig. Ska dock försöka komma på några till om de första inte fungerar, ska försöka svara på dem nu. Jag har iaf tre utav fyra böcker. Den sista boken är med hur man skriver en uppsats/tentamen. Men det har jag gjort ett par gånger innan på akademisk nivå, så vi får hoppas att det itne blir några större problem.
Och nu mspte jag verkligen blörja med det, annars kommer tiden bara rinna iväg, och jag ska snart åka hemifrån till stan också, eller ja om en timme eller så. Men jag ska göra mig iordning först också, och de som känner mig vet att det tar ett tag ibland :P

Trevlig eftermiddag på er igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0