Utgång och sjukdom

Saltan är sjuk igen och han är itne bara lite sjuk utan han är jättesjuk! Enligt honom själv förstås, enligt mig inte så mycket. Man är dock lite krasslig, det kan jag inte säga emot. Men det verkar bli utgång ikväll med mitt fina Halmstadsfolk, får se hur många som hänger med. Ska snart ringa Linda så får vi se vad vi gör.

Eftersom det var 42 fulla personer i vår lägenhet i onsdags är det nog inga problem om här är några idag också :) Dock kom securitas i onsdags så det blev böter på 2500 kronor, och de påstår att de är 4 personer som har ringt. Dock var alla härifrån halv elva så det är inte så hemskt farligt, grannarna är lite kinkiga och ogillande mot oss.

Nu ska jag nog fixa köket, dammsuga och tvätta golven :)

Och min dator är inlämnad och jag saknar den så! :( Men de sa att de skulle kolla på den idag så jag hoppas verkligen att de ringer snart så jag kan få tillbaka min pärla snart.

Ha en bra dag gott folk, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0