100406

Hm, frågan är om man kanske ska börja laga lite lunch snart. Mackan imorse börjar ta slut i magen :) Tänkte bara visa mitt påskpynt. Det är itne så värst mycket men det är iaf ett ris och ett gult ljus, bättre än inget (;


Man ser itne det så bra med tanke på att väggen bakom är brun, men
det är i alla fall ett ris. Och det har överlevt i ett hem med en katt!


Fick syn på dessa söta äggen i stan och var tvungen till att köpa
hem en påse till mitt ris :)


Min lykta som jag letat efter så länge och äntligen hittade! Den kommer
nog att få stå på balkongen i sommar och lysa fint :)


Milton ville inte riktigt vara med på bild, men jag tyckte det var så bra
för jag fick med både mitt ris, ägg, lyktan och Milton på en och samma
bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0