100408

Igår blev en trevlig kväll :) Kändes idag att jag behövde träffa lite folk igår, för idag har jag pluggat på som bara den! Jag ahr planerat upp hur många sidor jag ska läsa varje dag, och är redan färdig med det jag skulle göra idag, är inne på morgondagens plugg! Så då har jag mer tid sen att läsa in allting, så himla bra!

Snart är det en sväng till Maxi. Lena och Nina kommer hit ikväll så det blir lite mys med mat här :) Kycklingen är utlagd och så ska jag köpa lite gott så att det kan bli en god gryta som Lena beställt.

Det kommer att komma byggarbetare in i min lägenhet antingen denna vecka eller nästa och sätta in ventiler, nu är det bara ett stort hål ut med lite glasfiber i. Har hellre en platsgrej för än ett svart hål!

Nu blir det maxi och plugg,
PUSS&KRAM




Hål i väggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0