100410

Vad fort tiden går! Snart mitten av april! Men nu börjar vårvädret smyga sig fram och helt plötsligt är alla glada :) Dock tar alla fram sina cyklar, men det kan inte jag. Får vänta lite till, hoppas på att få papprena i nästa vecka så jag kan hämta ut en ny cykel :)

Gårkvällen var bra. Mötte upp Christoffer och gick till Maxi och handlade ingredienser till en god kycklingsallad, gott! Sen gick vi till Kårens After Work och mötte upp lite andra människor. Satt där och snackade ett par timmar och sen slockade vi i sängen så fort vi kom hem till Christoffer. Båda var så himla trötta!
Och hör och häpna, igår invigde jag våren med att ha ballerinaskor på fötterna! VÄLKOMMEN VÅREN!!

Ikväll ska jag till Marie på tjejkväll. Kommer några andra också så det ska nog bli trevligt :)
Hoppas ni får en underbar dag!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0