12 April

En sån underbar dag det är idag! Vaknade upp hos Christoffer imorse, mornade oss lite och sen upp och hoppa halv åtta. Han gick till HMS och jag gick till Maxi och handlade lite mat :) Kom över 2,5 kilo blandfärs för 75 spänn! Jag tyckte det var ett bra pris så jag slog till :) Nu får jag käka köttfärs hela månaden, men det gör inget. Man kan variera det så mycket. Funderar faktiskt på att göra köttbullar någon gång i veckan, egenrullade köttbullar är ju verkligen det godaste som finns!

Men nog om det. Efter lunch idag ska jag hem till Lena och sitta på hennes balkong och snacka lite skit! Har pluggat ett tag nu på morgonen, ska fortsätta med det snart och efter det lunch och sen iväg :)
Min kalender börjar bli fullplanerad nu. Har ju tre tenor inom loppet av tre veckor, så det är mycket plugg nu. Imrogon är det tenta i socialpsykologi, på onsdag ska jag till Lena och äta middag och dricka lite vin. På torsdag ska jag och Marie till HFAB och kolla tapeter och sen på fredag är det bio, med Marie det också :)

I helgen har jag ännu inget planerat, funderar på att låta det vara så och bara plugga i helgen. Vi får se hur det blir helt enkelt! Hoppas ni får en underbar dag idag!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0