19e april

Det finns nog inte något alls som slåt mormors köttbullar med brunsås! Igår gjorde jag och Christoffer ett tappert försök. Köttbullarna blev goda men inte i närheten av mormors smak, fast att det är samma recept. Och jag sak berätta för er att brunsås är verkligen inte det lättaste att göra! I början smakade såsen vatten med vitpeppar, men det blev bättre och bättre faktiskt och tillslut var den faktiskt god :)

Idag har jag lite planer. Ska snart göra min frukostsmoothie som är väldigt god och man håller sig mätt länge. Jag ahr annars väldigt svårt att äta frukost på morgonen och blir ofta hungirg innan lunch. Men nu slipper jag det problemet :)
Efter den är det plugg som gäller för att sedan träffa Marie och åka toch hämta färg och tapet samt åka till Tylösand för att fotogafera. Ni kommer se vad det är vi ska fotografera om ett tag. Det är Marie som har kontrollen om det där!
Sen är det tvättid 16.00 och sen är det plugg under tiden tvättmaskinen håller igång. Tills ungefär klockan 21.00 för då är det svenska Hollywoodfruar och det måste jag bara se! :P


Hoppas ni får en underbar dag!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0