Godmorgon solstrålar!

Är det inte för underbart att vakna av att solens strålar lyser upp hela rummet? Det gör hela dagen, på riktigt :)

Jag funderar på att göra kanelbullar nästa vecka. Har dock aldrig gjort det men fick en nostalgitripp tillbaka i tiden när mamma bakade kanelbullar så åt man dem helt nygräddade med ett glas kall mjölk till. Saft fungerar självklart också! Sen kan man cykla (när jag får ny cykel) ner till östra stranden och ha en mysig picknick :)

Ska plugga nu i alla fall och sen till lunch kommer Christoffer och äter med mig. Efter det ska jag möta upp Marie så ska vi tilll Arenan och köpa handbollsbiljetter till lördag för så är det semifinal :)
I eftermiddag ska jag till Lena och sitta och snacka där ett tag, sen ikväll kommer mami hit! :)

Mitt internet fungerar på nytt, det var alltså inte mitt nätverkskort det var fel på som han påstod :)
Hoppas att ni får en underbar dag!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0