Goji

Mitt nya liv har hållt på sedan i söndags. Det är fiber och fullkorn vart jag än tittar i köket (okej, nästan i alla fall. Lite nudelpaket finns det väl hos alla studenter?) Så nu blir det en promenix in till stan och köpa linfröolja, gojubär och psylliumfröskal. Sånt man inte vet hur det egentligen smakar, brukar inte det vara ganska nyttigt? Har läst mig till att gojibär är en superfrukt! Den är så nyttig så det är galet. Det är något ställe där man äter massa såna bär och de är dem som lever längst i hela världen!
Sen om det är bären vet jag inte :)

Slutsats: Det ska blir en powersmoothie och kan ersätta måltider för att den är så nyttig. Så jag tänkte, man kan ju ta en sån på morgonen så börjar man dagen väldigt bra :)
I med lite hallon, blåbär, yoggi och kesella. Sen är det finito! Jag är faktiskt allvarlig med mitt nya hälsosamma liv.



Idag kom Marie och hämtade upp mig vid 9 så åkte vi till HFAB och beställde tapet och färg. Jag har beställt en sjukt häftig tapet, ni kommer smälla av! Inte riktigt kanske, men jag blev helt fäst vid den! Ni ska få se när jag får hem den och upp på väggen :)
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0