Grattis Mamma!

Idag fyller min mami år, som ni kanske redan förstod av rubriken. Har precis fixat håret efter duschen, tänkte ha lite lockar idag, får se vad det kan bli av detta :)

Christoffer kommer hit vid 4 och sen ska vi till Vallås och låna bil så att vi kan komma hem ikväll. Ska passa på att slänga min gamla tv på tippen också. Den är paj så den gör mer nytta på tippen än att ta plats i min klädkammare. Måste hoppa över den när jag ska ta kläder. Inge vidare faktiskt.

Vi ska till Helsingborg, till mamma, ikväll i alla fall på lite kalas sådär. Mormor ska också komma, längesedan jag träffade henne :) Blir säkert trevligt! Hade dock lite presentpanik igårkväll, men det gick över idag när jag hittade en present till henne. Kanon!


Grattis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0