Hamtermat

Det är preceis vad gojibär smakar, hamstermat! Hur i hela fridens namn kan folk äta en hel näve per dag med sånt? Tur jag ska blanda ner dem i en smoothie. Börjar tro att det inte allt är några "superfruklter". Jag tror aldrig att jag har haft såhär ont i magen som jag har nu, det känns som om någon drar ett snöre var femte sekund och bara stryper alla tarmar och allt annat skit man har i magen.

Ska krypa till köket och ta en tablett nu, sen lägga mig ner i soffan igen. Det är bara när man ligger ner i soffan som man kan koppla av, då gör det inte så ont :)
PUSS&KRAM




Ser det inte fantastiskt nyttigt ut?




Kommentarer
Postat av: Marie

Men vad har du ställt till med!? Inte bra att äta för nyttigt tydligen :)

2010-04-15 @ 21:29:28
Postat av: Lovisa

Det verkar inte som det :P

2010-04-16 @ 12:53:51
URL: http://lovisaliljewall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0