Jädra Maratonvägen!

Det har itne hänt många bra saker sedan jag flyttade hit. Cykeln stulen, de skjuter på bussar, taskig attityd på grannarna.
Jag var itne där exakt klockan 8, det stämmer. Men det gör inte så att hon får rätt att ta min tvättid, och sedan fråga om det går bra att jag tvättar senare. Men se där, det gick itne nå vidare bra för sen har jag föreläsning :) Men hon ska inte komma och läxa upp mig, det tål jag inte! Men att hon ljuger om vilket tid hon var där, för en 50+ kärring, det är bara lågt.


Nu till något roligare, mitt påskägg! Se och njut :)
PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: Marie

Snart blir det bättre på Maratonvägen när jag flyttar dit! Fast när du är så negativ så känns det inte så roligt att flytta... Men får försöka se fördelarna med det istället :)

2010-04-06 @ 12:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0