Movienight

Har suttit och pluggat hela förmiddagen och har fått riktigt mycket gjort! Ibland känner jag mig bara sån fantastiskt :) Nej, ska inte överdriva, men det känns skönt att ha kommit en bit. Kunde inte plugga igår för magen, men det är ordnat nu, inget mer ont.

I eftermiddag kommer Marie hit så ska vi gå in till stan och gå på bio, ska se Remember me. Hoppas att det är bra nu bara :) Och jag ska få äta popcorn! Det har jag lovat mig själv, så får ju inte göra mig besviken inte :) Eller ska jag ta lite godis istället? Hm, svårt val. Vi får höra med Marie, kanske faller för grupptrycket!

Har precis käkat lite lunch och nu är det mer plugg som står på schemat. Ha en underbar fredag!
PUSS&KRAM




Superduo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0