Remember me

Bion igår var bra, faktiskt. Det var en snyftfilm, men en bra sådan!

Har pluggat och varit på biblioteket nu under förmiddagen och nu ska jag till Christoffer så ska vi gå in till stan. Han behöver kläder, inte jag :) Jag ska inte köpa kläder det har jag lovat mig själv för jag har fortfarande klädförbud :) Och om jag känner mig själv så kommer det här klädförbuder behöva hålla på ganska så länge...

Hoppas på att vi kan köpa en liten glass också, även om det är kallt. Jag tänkte att vi skulle göra det idag för ett par dagar sedan, men det är inte så jättefint väder idag. Knappt 9 grader. Så det får bli stora  halsduken på och vantar :)

Ha en trevlig dag gott folk.
PUSS&KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0