Sjukhusvistelse

Det blev inte så mycket plugg idag heller tyvärr.
Har varit på sjukhuset i Varberg hos någon handsnubbe där som skulle undersöka min hand och lederna där i. Det gick väl ganska bra antar jag, fick svar på en del frågor. Men det verkar dock itne gå åt det bättre hållet eftersom det har gjort extra ont varje morgon i två veckor ungefär. Får hoppas på att det blir lite bättre igen. Artros är inte att leka med :)
Slutsatsen av detta är att om det itne blir bättre efter sommaren är det operation med nya fejkleder som gäller. Håller alla tummar som går att hålla på att jag slipper detta!

Kom idag även fram till att Varberg är en ganska trevlig lite "stad" :) Christoffer var med mig och efter sjukhusbesöket tog vi en lunch på stan :)

(Läs mer om artros här, om ni itne vet vad det är)



Nu ska jag in i duschen, sen blir det lite kvällsmat, kanske lite mer plugg och sen en runda till Smålands med Linda. Hoppas ni får en trevlig kväll!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0