Städmani

Var tvungen till att ta ett par timmar för att städa lägenheten. Ibland kommer sådana infall, att man ska storstäda. Damma, torka golvet, dammsuga, torka alla skåpsluckor, sortera skor, osv. Jag tror ett sådant infall ahr drabbat mig idag. För jag har rensat mina skor, dammsugit, torkat golven, torkat skåpsluckor, städat badrummet, osv. Men det är skönt. Det luktar så rent nu :) Måste dock vattna blommorna också så att de inte dör ifrån mig. Hade varit sorgligt.

Men nu måste jag vänta på att golven ska torka så ska passa på att se ett avsnitt av Heroes :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Duktig du är! :) Vad fin din blogg blev nu. Jag är stolt över vår insats!

2010-04-26 @ 18:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0