090221

Här sitter jag och lyssnar på Kenta - just idag är jag stark och är skitsur! Sur på att det tekniska ska vara så jäkla svårt att få att fungera, sur för att jag inte hittar vad jag behöver i en bok, sur för att jag inte har kunnat sova inatt, sur på vädret som gör att man inte kan göra saker man vill!

Kul att man har köpt en 40 tum platt-tv och sen kan man inte koppla in datorn. Skit är vad det är!!

Jaja, det blev 50-års fest igår och det var väldigt trevligt faktiskt. Kom hem vid ett någon gång så var i ganska lagom tid. Dock har jag knappt kunnat sova för jag har haft hjärtklappning hela natten i stort sätt. Blev lite orolig och trodde nästan att jag skulle dö vid något tillfälle. Och så tänkte jag att om jag dör nu kommer Milton inte få någon mat, ingen kommer att komma in för att jag har säkerhetshaspen på dörren. Och rullgardinerna var ju nere, så ingen ahde kunnat se att jag låg här helt död, ändå var jag inte modig nog att ta bort haspen eller rulla upp rullgardinen. Men här sitter jag, en livs levande supuppa! (Kanske idé nog att sluta blanda jäger med redbull?)


Får väl fortsätta leta efter det jag måste hitta i boken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0