100201

Februari är kommen! Och det snöar och det töar.

Nu är det iof minusgrader igen men det låg på +1 grad innan, märkligt vad temperaturen kan gå upp och ner hela tiden.

En annan sak som är litr märklig är att mitt hjärta verkar hoppa ett extra slag ibland. Det är lite obehagligt. Har hänt att jag vaknat ett par mornar av att det känns som om hjärtat ska hoppa ut från bröstkorgen, är det normalt?

Sen har mitt knä börja spöka också. Gör ont om jag går längre sträckor, och på spinningen igår var det nästan olidligt. Får hoppas att det går över tills  torsdag. Måste röra på mig, man känner sig så hila mycket bättre då.
Aja, alltid ska det väl vara något fel, tur att man har det bra annars då :)

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0