100226

Snart ska jag med bussen, måste in till stan mycket snabbt. Tar bussen för att det är slask överallt (kanske dags att använda fummistövlar nu?) och jag måste skynda mig tillbaka för att plugga! Hade forum igår, forum på måndag och tenta på tisdag. Sen har jag tenta nästa vecka igen också. Det är mycket nu! Men sen är det lugnt ett tag, innan nästa tentaperiod :)

Jag satt även och funderade lite på vad jag ska göra ikväll. Lär ju plugga väldigt länge idag, men kanske kan unna mig något roligt ikväll? Har lite cider i kylen, så jag funderar på att göra mig en kycklingpaj, dricka någon cider och kanske titta på en mysig kärleksfilm eller kanske till och med Let's Dance. Låter itne helt fel va :)?
Men man vet aldrig, planer kan ändras så himla snabbt!

Nej, nu är det på med yutterkläder och vänta på bussen!
Jag ska visa er mina fina muffins som jag har bakat! Bakade dem i onsdags när vi skulle ha lite tjejkväll, men det finns kvar! Håll till godo!

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0