Cred!

Igår bäställde jag en tv från dustinhome.se, idag fick jag den. Är det inte sanbb leverans så säg?!

Dessutom kom den med den till dörren utan att jag behövde betala extra, tack posten! :)
Jag ska nog fortsätta plugga bra och finnas där för folk i den mån jag kan. Kanske är det dom gör det, karma som Lena alltid säger.

Nu kommer bli filmkväll här varje dag, alla är välkomna! :D
Ska bara se till att få upp den också.

Snart kommer min mamma och mormor till Halmstad och hälsar på mig! Har inte träffat mormor sedan julafton, så det ska bli så kul att se henne :) Mamma träffar jag ju lite oftare, men det är lika trevligt varje gång ändå!
Ska försöka få dem att hjälpa mig sätta upp min tv ;)

Det blev en tripp till Ullared igår förresten, väldigt spontant och trevligt! Ficck köpt mig ett skidställ, lampa, nudlar (som inte finns någon annanstans, galet goda!) och lite annat smått och gott :)

Ikväll kanske det blir en snabbis till Kåren med Linda och co. Får se vad klockan blir :)
Nu ska jag äta lite lunch tänkte jag, hoppas ni får en underbar dag!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0