Effektiviteten sprudlar!

När jag väl kommer igång med någon är jag grymt effektiv! Det måste jag faktiskt ge mig själv. Idag har jag kommit ifatt, fast att jag inte har haft internet igår, och alltså inte kunde plugga i stort sätt alls igår.

Det är iof mycket också för att dem inte har borrat något idag, vilket har varit HELT underbart!!! Jag är så trött på dem när de börjar borra klockan 8 på morgonen och slutar 4 på eftermiddagen. Men det måste nog faktiskt vara jobbigare för dem själva, tänk att jobba i det oljudet dag in och dag ut. Tur att man inte utbildar sig till det :)

På lördag ska jag förresten hem till Helsingborg. Maria ska ha 40-års kalas och det kommer bli hur trevligtr som helst! Inge snack om saken!
Min farbror från Göteborg kör ner på lördag och plockar upp mig på vägen, sen kunde jag minsann åka med dem hem på söndagen igen. Så det kan inte bli mycket bättre än sådär :)

Nu ska jag fortsätta vara effektiv!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Maria

du e hjärtligt välkommen på lördag!

2010-02-18 @ 23:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0