Efter regn..

...kommer solsken? Och tvärtom förstås :)

Jag hittade min iPod igår, och till min stora förvåning fungerade hörlurarna fortfarande :)
Hittade ett par riktigt sköna låtar som jag helt glömt bort!

Ex:
The Krooks - Crazy (Gnarls Barkley cover)
Timbuktu - Fantasi
Cold War Kids - Hang me up to dry
Gisli - How about that
SoKO - I'll kill her
Jamie T - If I got the money
Wolfmother - Joker and the thief
SMK - Sponsored by destiny
The postal servide - Such great heights

Hade rätt mycket Timbuktu, måste ha varit inne i en sådan persiod. Den ska jag lätt ha med mig på mina morgonpromenader! Nostalgi till tusen!! (Detta var musiken från gymnasiet ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0