En hemmafixardag

Det är vad det är idag. Det ska bli rent! När man väl städar är det inte så kul (förutom när man sätter på sjukt hög musik och sjunskriker samtidigt) men det är ju så jäkla skönt efteråt! Ska dessutom tvätta idag. Allt som går att tvätta ska tvättas. Morgonrock, handdukar, duschmatta, lakan och så en massa kläder :)

På tal om kläder har jag lite klädångest inför lördag. Det blir en hel del människor och man vill ju vara fin på fest :) När allt är rentvättat får jag nog ha en prova-kläder-timme så att jag är 100 på det. Har dock en liten aning :)


Det snöar förresten, när det är 2.5 grader, hur är det möjligt? Det töar och snöar. Imogon är det säkert is på vägarna igen. Jag vill få bort snön här nere innan det är dags för Sälen. Det är roligare att åka upp där då, och inte ha fått sett snö på länge och sen få se den igen :) Men egentligen spelar det inte så stor roll, det kommer bli kanon ändå!

Nu blir det städ eller plugg, vi får se :)
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0