En runda på stan!

Ibland är det farligt att gå på stan. Idag var en sådan dag, jag blev fyra tröjor rikare (fattigare?). Men två av dem var på 75% rea och en betalade jag med presentkort så egentligen kan man väl inte kalla det utgifter :)?

En hårfärg slank visst med hem också, och den är redan avsköjd, snabba puckar men jag är rätt nöjd :)

Christoffer kommer om en timme och då blir det tacos, hoppas ni får en trevlig kväll!
PUSS&KRAM



Jag kom öven den här snygga tröjan på H&M! Här är håret precis
nyfärgat. Jag är nöjd!




Randigt går aldrig ur tiden! (Men oj vad tröttsamt det kan bli!)


Finribbat linne, 50:- på Monki!


Det syns inte på bilden, men det är två snea fickor ganksa rakt på
tröjan. Svårt att fotografera svart! Även denna 50 :- på Monki, fynd!


Kommentarer
Postat av: Marie

Fin du blev i håret :)

2010-02-01 @ 20:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0