Jag blir så trött!

Vissa människor kan verkligen inte ha något bakom pannbenet. Det tror jag inte att den tjejen/kvinnan/tanten hade som jag pratade med nyss. Hon var sjukt otrevlig och fattade inte ett ord. Jag sa mitt namn sex gånger (sista gången bokstaverade jag ungefär för att hon antagligen glömt sin hörapparat hemma) och sa att hon inte kunde hjälpa mig för att de delade butikslokal eller något. Men det stod det INGET om på hemsidan. Hon förstod inte att jag tyckte det var lite konstigt att det stod ett telefonnummer man kunde ringa, men då kom man fel.

Saken är den att jag har fått en påminnelse för en sak jag har avbeställt. Och jag tänker ju INTE betala något som jag har avbeställt, dessutom inte med en påminnelse på 50 kronor för att dem har gjort fel.

Och så borrar byggarbetarna fortfarande. Man blir ju helt knäpp! Har iof fått städat hela lägenheten, men nu då? Kan inte plugga (som jag vetkligen behövde göra idag), inte lyssna på musik, inte kolla svenska proram på tv:n. Jag kan inte koncentrera mig när de håller på att borra hela tiden. Förstår ni hur frustrerande det är?!


Kommentarer
Postat av: anonym

hej!

Jag har bloggsurfat ett tag nu därför trillade jag in på din blogg just nu via din kommentar på Dessies blogg, du skrev en kommentar om att yttrandefriheten i sverige ger rätt till att publicera bilder på nätet av vem som helst utan den personens tillåtelse, vill bara rätta dig för där har du fel. att fotografera en person utan personens tillåtelse och därefter publicera bilden är förbjudet enligt lag, ta reda på fakta först innan du yttrar dig.

2010-02-10 @ 22:14:14
Postat av: ELLEN

Hoppas du får en bra dag! :) Kolla in min blogg om du gillar den kan du följa med bloglovin. KRAM!

2010-02-11 @ 16:31:24
URL: http://eswalander.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0