oj

det var ett tag sedan jag var här inne nu. Men jag lever!

Har haft Linda, Nina, Lena och Elias på middag här idag, yttrest trevligt! Lena mådde inte bra så hon och Elias stack hem ganska tidigt. Men vi andra stannade kvar och sen kom vi på den briljanta idén att åka till maxi och gå på bokrea. Så det gjorde vi! Det fanns ett par guldkorn minsann :)

Det har hänt en del på kort tid nu. Maria har fyllt 40, STORT grattis! Morfar har fyllt år. Jag har fått sommarjobb och stannar därmed i Halmstad över sommaren! :)

Har även hållt på att måla om min hylla i badrummet. Jag är mycket nöjd över resultatet, kolla nedan :) Den första bilden är hur det såg ut innan jag målade, och den andra bilden efter, uppenbarligen. Blev lite mer enhetligt nu tycker jag :)
Nu ska jag sova, godnatt på er.

Före:



Efter: (Golvet ser mer snyggt retro ut nu också, när det inte är ännu
en färg att hålla reda på)





Fick finfina blommot och en chokladkaka av Nina när hon kom :)




GODNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0