Pest och pina

Det är ungefär så man känner när man inte har internet och läser kursen på distans :) Men nu funkar det så idag är det en jäkla massa plugg som gäller bara. Fram till klockan tre ungefär för då kommer Marie, och sen ska jag hämta mamma vid stationen klockan sex :)

Men jag har ett par timmar på mig i alla fall så det känns ju litr tyggt. Och sen kommer jag bara ha torsdag eftermiddag och fredag förmiddag på mig att plugga för i helgen är det ju Hjärtslaget! Sen vet jag inte om Christoffer uppskattar om jag sitter och pluggar på alla hjärtans dag heller :P

Håller på att tvätta lite nu. Men jag tycker inte alls lika bra om denna tvättstugan som tvättstugan i den gamla lägenheten. Antar att det är smällar man får ta?

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0