100118

Gosh, jag måste på riktigt börja kolla mer i min almanacka. I mitt huvud är jag en hel vecka före. Det funkar inte längre!

Jag ska alltså inte iväg 13.45 idag, men nästa måndag igen ska jag det. Skit, jag behövde ju komma dit.

Jaja, igår var pappa och Maria här, jag var i Hbg i helgen och så förljde de med mig hem efter det. Så jag fick upp en massa saker på väggarna, nu kan man bo här helt normalt! Jag trivs verkligen riktigt bra här nu, det känns så himla skönt!!
Kan ladda kameran och lägga upp lite bilder på hur här ser ut :)

Idag blir det träning för första gången på hur länge sedan som helst! Det är nästan pinsmat längesedan jag var där. Men nu ska jag dit och det är väl det som är huvudsaken!

Blir nog lite plugg, kanske kolla ett avsnitt på True Blood, och sen lite fix som ska göras :)

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0