150110

Det är fortfarande väldigt ovant att skriva 2010, fast det lär det nog vara ett tag till :)

Igår var det skolan på dagen, hem en snabbis och sen till vallås och på tupperwerwparty :) Marie kom och hämtade oss, väldigt snällt! Köpte en lökhackare, den kommer jag nog att ha mycket nytta av, får se hur jag kan använda den med min tumme bara, vi får hoppas att det sak gå bra. Det är nog enklare än att försöka med en kniv utan tumme, jag känner mig handikappad :P

Har precis städat och dammsugat min lägenhet så nu är här så fint så :) Bara en massa saker som ska ner i källaren som står här och tar plats, ska försöka ta ner lite sen. Men det är jobbigt att göra det själv för det är så många dörrar man ska genom innan man kommer till förrådet. Men det löser sig nog :)

Ikväll kommer Marie och så ska vi laga mat och ha filmkväll :) Kommer nog bli kanon! Christoffer ska ha tentafest eller på födelsedagsfest, så han är på andra äventyr.

Trevlig kväll!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0