Crap!

Jag är fast som alla andra i twilight. Ändå lite synd att man inte lyssnade på folk innan som sa att "den är så himla bra!". Har bara en halvtimme kvar att se på Twilight - New Moon, ska spara den halvtimmen till lite senare tror jag :)

Städandet och packandet går bra, nu är i stort sätt allt färdigt. det som inte är nerpackar är kläder och skor jag ska ha imorgon, och min tandborste. Datorn packar jag ner sen när jag går hemifrån. Jag känner mig rätt duktig, klapp på axeln!
Dock har jag lite kvar att städa i köket och hallgolvet. Efter det är det lite spacklande som står på schemat, och sen ska jag kolla färdigt filmen :)

PUSS&KRAM



Min lilla, lilla bebis!!
(han har ögoninflammation, därav lite kladd nedanför ögonen)




Växte upp och blev en ståtlig prins!




Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

aaw liten snuff på första bilden, ih

2010-01-25 @ 13:36:19
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0