Färdig!

Njae, inte riktigt kanske men det mesta är nerpackad. Det jag inte kommer att använda de sista dagarna på Malcusgatan. Har ett glas iaf, bestick har jag också. Det är nog allt jag kan använda i köket.
I det ena sovrummet står en säng och en hylla, det andra är helt tomt.
vardagsrummet har SJUKT mycket kartonger och annat som går att pakca i, puh. Det kommer nog bli lite jobbigt att flytta på lördag. Tur att det är så många snälla människor som vill hjälpa :)

Igår var Zandra och Simon här på besök. Det var väldigt trevligt faktiskt, Marley fick stanna hemma, men det var trevligt ändå :P Vi tog en fika på espresso house och pratade lite om Halmstad, utbildningar och annat smått och gott :)

Nu ska jag ta en värma koppen och dricka, sen blir det tvätt ikväll och köpemat! Allt är nerpackat, så jag har inte så mycket val tyvärr.

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0