Nytt år!

Allt har gått min väg hittils på det nya året, bara att mitt internet inte har fungerat, men det kan man ju klara sig utan :)

Min lägenhet består nu mer eller mindre bara av massa flyttkartonger, och det känns faktiskt sjukt bra! Ska bli skönt att flytta till något nytt och helt eget. Tror att min lilla Milton kommer trivas underbart där också, det är en fin lägenhet jag ahr fått tag i :) Ska bara fixa lite med småsaker som mattor, ljuslyktor och lite blommor. Men det är sådant som kommer med tiden.
Julen har varit bra, har fått jobba lite så nu kan jag köpa en tv. Det får dock bli efter flytten, så slipper jag att flytta med den. Har sett ut en som jag vill ha, men det lär väl ändras till det blir dags att köpa :)

Nyår spenderades med Christoffer och 20 andra. Trevlig kväll med skumpa, gott sällskap och en nyårskyss vid tolv-slaget. Vad kan man mer begära :)?

Igår var vi hos Robin och Nicole där Fanny, Tommy, Johan och Cajsa också var. Käkade gott och hade trekamp. (Killarna vann men det är inget vi pratar högt om!) Skulle sett en film också, men klockan blev mycket så jag och C begav oss hemåt istället.

Nu ska jag hämta tvätten sen ge mig ut i kylan till Christoffer och käka pizza! Mumma!
Hoppas ni haft en fin helg, PUSS&KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0