Underbara badkar!

Precis kommuit upp efter ett långt och skönt bad med en härlig bok i hand! Hittade någon lugnande grej man skulle hälla i badet med eucalyptus. Vet inte om det var så lugnande men det luktade citrus. Det var för övrigt extremt ovant att bada i badkar, vet inte hur många år sedan det var jag gjorde det. Men det borde man ju absolut göra oftare, för det är livsnjutning!!

Jag orkar inte ta några bilder på lägenheten idag, så det kommer imorgon istället :) Nu tänkte jag koka en kopp te och kolla en stund på tv och sen lägga mig i sängen och läsa sen sova med underbara drömmar hela natten!



Nu är jag lycklig!




Kommentarer
Postat av: Helena.

Jag älskar att höra att du är lycklig. <3

2010-01-19 @ 15:47:00
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0