Underbara tisdag?

Har fått gjort ganska mycket idag. Ibland är det skönt att gå upp klockan åtta, fast jag hade nog inte gjort det om jag inte hade haft tvättid. Men det var bara att slänga in tvätten och sen ut och promenera i en timme, mycket uppfriskande var det :) Sista runda tvätt är i maskinen och ska ut snart. Det tog längre tid i detta tvättrummet än i det gamla. Men det är nog innan man har fått in rutierna :)

Snart är det dags för lunch och sen är det skola i eftermiddag, 15-18. Väldigt dum tid, men det är ju inte så att jag ahr något annat för mig i eftermiddag. Dock missar jag en väldigt rolig träning varje tisdagkväll, men det är smällar man får ta :)

Hoppas ni får en underbar dag!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0