1:a juni

Juni månad inleds med regn. Innan var det 18 grader, nu är det bara 14, vart är sommaren egentligen?!

Idag har jag fått städat lägenheten och det känns ju alltid väldigt skönt efteråt :) Ska möta upp Chrisoffer lite över fem så ska vi kika på present till Marie, mer kan jag ju inte säga eftersom hon läser här. Ska försöka klura ut något speciellt, hon fyller ändå 25!

Sen är jag extremt arg på min tumme. Sen ungefär en månad tillbaka har det börjat göra så fuktanvärt ont igen, så ont att jag vaknar på nätterna och det bara värker. Vill inte trycka i mig massa ipren och andra värktabletter heller. har precis smort in lite voltaren gel på den, men det hjälper inge vidare eftersom det inte är någon inflammation jag har utan ledbesvär. Men jag kan inte längta mer till september då dem kommer att fixa min hand! Jag ska få nya leder! Woho!



Nej, nu ska jag äta en ugnsvärm bulle till mellanmål!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0