En sjuk hals!

Har legat vaken halva natten och kvidit över att min hals har gjort så ont! Har haft en vattenflaska bredvid mg och kunnat ta en klunk om det blev för outhärdigt, men det gör då förbannat ont när dricker så jag vet inte om det var bra eller inte.

Nog om det! :) Eftersom jag inte sväljer så lätt så fick det bli något lättuggat till frukost, jordgubbar! Det finns ju alltid fördelar med allt! Så dagen har trots allt börjat ganska bra. Nu driker jag te med honung i, lindrar lite :)
Måste till maxi sen och köpa mer honung, den börjar ta slut!

Sitter och kolla på vakna med the voice, Katrin Zytomierska kommer snart med sin nyfödde son Ringo. Ska bli spännande och se/höra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0