En sjukling

Ringde till vårdcentralen klockan 8.00 imorse och fick tid lite innan tio. Det var inte halsfluss som jag befarade, det var körtlarna i halsen som var svullna och irriterade och därför gjorde det ont i halsen när jag svalde. Det skulle gå över av sig själv om ett par dagar, perfekt! Dock har jag blivit snuvig nu också, går och nyser hela tiden. Men en gång om året får man väl ha en lite förkylning :)

Igårkväll låg jag helt utslagen på soffan i feber, vaknade flera gånger under natten av smärta och svettningar inte Milton denna gången. Milton var ovanligt snäll hela natten, gjorde inte ett ljud ifrån sig, min lilla fining ♥

Nu har jag precis ätit lunch och gjort en rabarberpaj som ska ut ur ugnen när som helst, gott! Kan äta bättre idag så det ska bli skönt att få mat i magen :)
Hoppas ni får en underbar dag!







Min gosiga bebis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0