Man ska inte ropa hej!

Förrän man är på andra sidan eller hur går den?

Idag vaknade jag upp av en förfärlgi ringsignal 06.30. men gick inte upp förrän 07.45. Men det var skönt, jag kände ju faktiskt inte av något av träningen igårkväll. Träffade Marie klockan 8 för en härlig morgonpromenad. Frågade henne om hon kände något av träningen men det gjorde inte hon heller. Bra, då var det ju inte så konstigt.
Men allt eftersom dagen har gått har jag känt mer och mer i min mage, axlar och sida. Hoppas det går över en del efter träningen ikväll då!

Ikväll blir det spin/puls, det roligaste passet någonsin!


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken söt blogg du har! :)

och du skriver bra för övrigt!

(av det jag har kikat på iaf ^^)



Ta hand om dig! kram :)

2010-06-08 @ 00:23:49
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0