Smörgåstårta

Vissa dagar känner man sig sådär lagom huslig. Imorse gick jag upp halv åtta, pussa Christoffer hejdå när han gick till jobbet och sen begav jag mig till maxi. Skulle köpa lite ingredienser till en smörgåstårta som jag har varit sugen på i flera dagar!

Sagt och gjort, när jag kom hem tinade jag räkorna och nu har jag precis smällt i mig en bit smörgåstårta! Jag vet att det är lite tidigt på dagen men den såg så läcker ut att jag bara var tvungen! Dock kunde jag itne vänta på att räkorna skulle tina så det blev ganska mycket vatten i "såsen" så lite rinnig blev den, men god var den!

Om ett tag tänkte jag cykla in till stan och köpa lite god frukt på torget, mums! Kanske ska göra en fruktsallad till mellanmål idag? Hur gott låter inte det?! Fast jag har ju lite grädde hemma, kan ju äta jordgubbar med grädde annars :)


Ser det inte gott ut eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0