Solkräfta!

Varför är jag så dum?! Jag vet hur lätt jag bränner mig och ändå smörjer jag inte in mig. "Jag ska ju inte sitta så länge", tänker jag då - så dumt! Nu kommer jag har ont inatt på armar och under halsen och kanske lite på magen och benen också. Jag är röd som en kräfta. Ska jag ut i solen imorgon (hade funderingar poå stranden!!!) så ska jag fixa en solskyddsolja och smörja in mig med den!

Så, nog sagt om det :) Snart kommer Marie hit en kortis, sen blir det nog grillning ikväll med Christoffer :) Ska bli väldigt mysigt dock börjar det komma lite moln i luften men då är det bara att ta på sig en kofta när inte solen värmer. Kanon!

Hoppas ni få en solig dag :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0